Koszt rdzy

Rdza może kosztować znacznie więcej niż tylko pieniądze

Rdza jest niszczycielskim i kosztownym wrogiem metalu, który może siać spustoszenie w firmie na wiele sposobów — może zamknąć linię montażową, spowodować przeróbki, spowodować odrzucenie przez klientów, zwiększyć koszty złomu, opóźnić produkcję, wywołać obawy związane ze zdrowiem i bezpieczeństwem lub doprowadzić do awarii sprzętu. W końcu firmy każdego roku tracą z tego powodu miliardy dolarów.


W rzeczywistości badanie przeprowadzone przez  NACE International (The International Association of Corrosion Engineers)  wskazuje, że bezpośredni koszt korozji w USA wynosi 276 miliardów dolarów (3,1% produktu krajowego brutto) i można bezpiecznie założyć, że inne kraje uprzemysłowione doświadczają korozji kwestie o porównywalnej skali.

W wyniku tych wyzwań, zapotrzebowanie na opłacalne metody zapobiegania korozji w firmach zajmujących się produkcją i obróbką metali jest kluczowe. Ochrona produktów na bazie metalu przed rdzą i korozją w trakcie ich produkcji, przechowywania lub transportu.

Rdza to kosztowny efekt uboczny dla każdej firmy zajmującej się metalem lub częściami metalowymi. Wiele wydatków związanych z rdzą jest łatwych do zidentyfikowania — koszt materiałów do ponownej obróbki części metalowych, zwiększone koszty złomu, awarie i naprawy sprzętu, opłata za wysyłkę zwrotną odrzuconego produktu. Podczas gdy inne, takie jak utrata klientów, koszty alternatywne lub nadszarpnięta reputacja, nie są tak oczywiste, ale mogą być równie szkodliwe — jeśli nie bardziej.

Wiele firm tak naprawdę nie wie, ile kosztuje ich rdza. Istnieje kilka czynników, które przyczyniają się do kosztów korozji i rdzy lub innymi słowy, do kosztów jakości. Gdy pojawia się problem z korozją, występują następujące czynniki:


Koszty pracy

  • Komunikacja reklamacji rdzy przez dział obsługi klienta, sprzedaż i operacje.
  • Spotkania z inżynierami, jakością, obsługą klienta i produkcją w celu ustalenia przyczyn źródłowych, planów przeróbek lub złomowania, planowania dodatkowych części lub przeróbek i komunikacji z klientem w sprawie planów działania i rozwiązania.
  • Kontrola materiałów w celu ustalenia dyspozycji.
  • Ponowna obróbka materiałów w celu usunięcia rdzy.

Koszty wysyłki/odbioru

  • Producent ponosi koszty odesłania odrzuconego produktu z powrotem do zakładu, jak również koszty odesłania produktu po odrdzewieniu lub w przypadku nowego produktu.

Koszty materiałowe

  • Istnieją znaczne koszty materiałów potrzebnych do odrdzewiania metali lub materiałów do wytworzenia nowego produktu.
  • Dodatkowe koszty pakowania w celu ponownej wysyłki materiałów do klienta.

Koszty alternatywne

  • Rzadkim czynnikiem są poniesione koszty utraconych możliwości, które ograniczają zdolność producenta do produkowania części dla innych klientów w czasie kryzysu.
  • Dodatkowo utracone koszty alternatywy dla operacji lub inżynierii do pracy nad nowymi projektami.

Koszty reputacji

  • Być może największym kosztem jest uszczerbek na reputacji Twojej firmy.
  • Cała firma i marka cierpi z powodu rdzy, jeśli chodzi o zaufanie, reputację i zaufanie klienta do zdolności Twojej firmy do ich obsługi.
Na szczęście dla naszych klientów firma ARMOR ma ponad 40-letnie doświadczenie w zapobieganiu rdzewieniu i usuwaniu rdzy. Wierzymy, że zapobieganie korozji powinno być czyste, bezpieczne i łatwe w użyciu, a my opieramy się na stosowaniu inhibitorów korozji parowej (VCI) lub tego, co nazywamy ARMOR VCI Nanotechnology ® , aby tak się stało. Łączymy nasze VCI z materiałami, takimi jak papier i folia, aby tworzyć materiały opakowaniowe, które chronią metalowe i metalowe części przed rdzą i korozją. Wynik? ARMOR oszczędza czas, pieniądze i wysiłek, a my nie tylko chronimy Twoje metalowe części; chronimy Twoją reputację i to jest bezcenne.